sen sist


Det har hunnit bli sommar med både strålande sol och spöregn, jag & pappsen har trotsat det genom att åka upp till stockåa och ta vara på sista snön, brorsan har kommit hem från Asien men istället har mamma & pappa åkt ut i Europa, jag & Albin har stått på en grusväg och fascinerats över himlen för att några sekunder senare kuta hem när den öppnade sig, varannan söndag har spenderats i matchbussen till Uppsala-/Stockholmslag och varannan på älvvallen (vi är fortfarande obesegrade!!), vi är även några som lånats ut till vårat andralag Delsbo några matcher där lilla mittbacks-jag gjorde mål (händer typ en gång vart tredje år??), jag har jobbat på Kakfén på vardagarna och hjälpt till med målning på creperiet och flyttning på kvällarna/helgerna, en kväll jobbade jag på konferens på järvzoo brevid vargarna under fullmånen, vi blev bjudna på grannmiddag i stjärnas som slutade i popcorn-regn, jag såg en älg, vi har skaffat en robotgräsklippare som heter Ernst och behandlas som ett husdjur, josse följde med mig hem igår för bus och godis och nu sitter vi återigen på matchbussen och sjunger stad i ljus, denna gång spelar vi mot Bele-Barkarby. Ja typ så, nu vet ni. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback