ALBIN 20



I lördags kidnappades Albin till afterskin i Järvsö, sen mötte jag dem på kicks där vi var 11 pers som åt gott. I present av mig fick han ett fotoalbum med bilder från alla de år vi har levt det bästa grannlivet man kan tänka sig! Vi åkte vidare hem till honom där vi körde pikande jag har aldrig-frågor, mörkerkurragömma och hade mycket trevligt. Sen vidare ner på krogen där jag & Sanna försökte få igång det nedre dansgolvet utan att vara riktigt överens med DJ:n. Men dryga och envisa gav vi oss aldrig och tillslut blev dansgolvet fullt, då var mission completed och vi gick upp och dansade istället haha. Det tog nån timme att fixa skjuts hem, men jag och Johanna roade oss med annat medan Albin ringde halva kontaktlistan. 


Efter 4 timmars sömn var det bara att hoppa upp och åka till Järvsö. Jobbade med Ella hela dagen och det var väldigt lugnt så vi hann prova nya crepes, dricka chailatte och skratta åt folk. Linn och Erik kom förbi och fikade en sväng också så då fick jag äntligen krama om Linn ordentligt innan hon åkte tillbaka på sin GMU. När jag slutade åkte jag och väckte Albin (som sov till 17??) och vi städade bort festen. Sen gick vi över till mig och lagade pulled beef tacos, riktigt jävla gott! 


Jag har gått blivit lite krasslig nu igen, det kommer verkligen så fort jag tar minsta uppehåll från träningen. Så måndagen startade jag med en riktig C-vitaminbomb till smoothie. På eftermiddagen fick jag tid hos sjukgymnasten som körde el och laser i mitt överansträngda baksida lår. Han knäckte även lös ryggen och hela nacken som jag får låsningar i hela tiden, så jag kände mig helt ledlös när jag gick därifrån. Åkte ner på träningen ändå för att kolla på och hänga med Tove och Linnea som körde rehab. 


Idag har jag haft lite feber så har varit hemma hela dagen. Har passat på att baka, tvätta, städa och var tvungen att gå ut och skotta eftersom det snöat ganska mycket de senaste dygnen. Skönt att få komma ut i friska luften och göra fint på gården innan kvällen spenderades i soffan. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback