kristi himmelfärds



I torsdags klippte mamma håret på mig, sen åkte jag iväg på älvvallen och satt och frös och hejade på från bänken under matchen. På kvällen for jag ner till mikan och josse på myskväll. Vi åt popcorn, tindrade, snapade och åkte till Delsbo i mjukisbyxor för att möta upp några och få godis. Efter ett par timmar på en parkering åkte vi hem lite övertrötta. 


Hela fredagen satt jag hemma och pluggade i och åt mamma och Barbros pizza. Sen provade jag och Anna balfrisyr. 


På lördagen körde jag, mikan och josse en klassisk fajitasmiddag innan vi fixade oss. Sen vidare till Alice 18års-fest där vi till en början att jättekul innan ungefär allt blev kaos. 


Söndagen blev också en pluggdag med påhälsning av Albin på kvällskvisten. På Måndagen åkte jag och mamma till Birsta för att leta allt nödvändigt till balen, studenten och studentresan. Var kvar tills minuten de stängde och åkte hem nöjd och pank, precis som det ska vara. 

kommentarer
Postat av: Berka från sundsvall

Bloggaaarrråååååååååå

2015-07-06 @ 11:00:14

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback