SPORTLOV -spontanis till sundsvall



På torsdagen var jag helt färdig efter intensiva dagar, så jag gick på en promenad, åt våfflor, kollade på Narnia och åt gino med Anna och mamma. Efter en portion blåbärsgröt på fredagsmorgonen var jag lite rastlös så jag tog bilen till Erica i Sundsvall. Vi började med att ta en powernap, äta godis och prata ihjäl varandra. 


Sen kom Rickard med sushi och så fixade vi oss med Hanna och Moa innan resten kom. Träffade nya Sundsvallsbor, diskuterade Ljusdal och dansade runt discokulan. Kul kväll med min allra bästa Erica! 


Dagen efter blev det Birsta där jag köpte en klänning och lite smått, men bäst av allt: pulled pork burger. På eftermiddagen rullade jag hem till Hälsingland och Jonsbo igen. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback