SPORTLOV -sista kvällen i gamla stan

På lördagkväll spelade jag kort med familjen (som förövrigt skulle ha åkt stafettvasan i fredags om inte 4/5 hade varit sjuka...) innan jag åkte ner till Hanna. 


Var på förfest i gamla stan innan jag skjutsade hela det gänget till hudikbussen. Åkte tillbaka till gamla stan på en annan fest, och körde sedan fram och tillbaka och runt genom hela Ljusdal med några stycken halvvägs ut genom bilen. Köpte kebab och försökte hålla oss vakna i sofforna till 04 då vi insåg att lovet skulle ta slut oavsett.


På söndagen var jag slutkörd efter hela sportlovsveckan så jag tog en promenad, städade rummet och körde skoter en sväng med Anna på nästan ingen snö. Den här natten har jag hostat mer än jag sovit, så idag lockade skolan inte alls. Men min fina Linnsan fyller år och solen skiner, så det blir väl en okej måndag ändå. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback