hp & borr-fest



I fredags drack jag mocka-frappuccino och övade på gamla högskoleprov innan jag traskade i nysnö för en idrottslektion och 7 timmars jobb. 


På lördagen skrev jag och en massa andra högskoleprovet från 9 till 16 med en lunchpaus på Janssons tillsammans med Linn och Sanna. Lagomt slut i hjärnan åkte jag hem och powernappade innan kvällens bravader. 

(Som vanligt en massa screenshotade snapchat-bilder, men bland dem hittar man alltid de bästa ögonblicken) 

Förfest hos Leon med massa mysiga människor och tre apor som jag drack ur en tekopp (såg nu att jag verkligen håller i den jättehårt på ca alla bilder...). 


Sen gick vi bort till bygdegården på trippel 18årsfest. Dansade, sprang runt bland allt folk och hade riktigt roligt. Gick sedan vidare till lillhaga på efterfest innan vi började vandra hemåt josse. Insåg ganska snabbt att vi aldrig skulle klara av hela vägen så som tur var hittade vi skjuts och landade i sängen 05:17. 



Dagen efter bjöd josse på brunch innan jag åkte iväg och jobbade. På måndagen hade vi inga lektioner, men eftersom det var pannkakor till lunch åkte jag, Linn och josse dit ändå och pratade bort någon timme i matsalen. Sen kollade jag, josse och Hanna på Ljusdals motors rea en sväng och sen betalade och planerade vi studentresan lite bättre innan de skjutsade hem mig. Gjorde quinoa-nuggets till middag innan intervall- och styrketräning på spy-nivå.  


Idag har jag jobbat med gymnasiearbetet och lyssnat på Jonas Borgs föreläsning, sen åkt hem och pluggat, tvättat och packat. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback