hela veckan



Den här veckan har jag gått promenader och druckit te, lagat vegetarisk gryta, bullat upp med 8 kuddar i ett försök att sova sittandes (för att undvika hostattacker varannan timme hela natten), hämtat ut en rejälare hostmedicin som tack och lov verkar hjälpa, börjat träna lite smått och blivit löjligt glad över att äntligen få känna lite träningsvärk igen. I måndags kom Sanna hit och myste med mig hela kvällen och i tisdags kom mikan hit och fikade på soldäcket. 


På torsdagen åkte jag, Linn och Jonas iväg på Nolia-mässan i Sundsvall. Kollade runt där ett par timmar och hittade Erica med hennes UF, sen lunchade vi på Ikea och shoppade lite på Birsta. Testade en ny magnumglass och var nära att hoppa på fel buss hem. 


Igår när jag slutade jobbet stog ett gäng utanför och var redo för bilkurragömma. Vi körde det i några timmar tills alla tröttnade, sen tog vi en sväng till Tallåsen och tillslut hem dödstrött. Idag ska jag passa på att vara ute lite med mamma och Robert innan jobb. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback