fotbollscup i delsbo



I fredags var solförmörkelse dagens stora happening, fast vi satt mest inne och kollade på de som kollade på solen. Lagade kyckling i sataysås till familjen innan de åkte upp till stugan. Då köpte jag med mig en godispåse och åkte till josse och kollade på tv och myste på. 


Igår var jag uppe tidigt och gjorde sallad och packade ihop fotbollskläderna och åkte iväg på cup i Delsbo. Spelade 4 matcher som gick sådär, åt lunch ute i solen och jag blev stämplad på handen, trampad på benet och knockad på kinden. Så svullen och sårig lite överallt åkte jag hem och duschade innan jag och Hanna åkte ner till Linus där grabbarna satt och spelade TP och gitarr. Vi satt på kicks en sväng också innan vi körde runt utan att veta vart och tillslut skjutsade jag hem Hanna och mikan och åkte hem och sov. 


Idag är jag lagomt mör i kroppen och kan inte tugga särskilt bra pga svullen kind, så gröt och te satt perfekt till frukost. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback