150-dagars



I lördags bjöd mamma och Anna på key lime pie innan Hanna hämtade upp mig och Jonas, vi köpte med ägg, godis och popcorn och efter en liten fastkörning i diket pga oplogad väg och snöoväder kom vi fram till Pär och Leon. Kollade på känn ingen sorg och bara myste på. 


På söndagen körde jag en sväng med skotern i det fina vinterlandet som blivit och när jag kom in igen fikade jag nybakat bröd och varmt kaffe. Till middag lagade jag och mamma laxplanka till familjen, farmor och farfar. Sen åkte vi iväg till Iggesund för en match som tydligen blivit framflyttad, så vi fick stressa ihjäl oss och hade redan hög puls när vi startade. 1-1 slutade den  och då var det bara att fortsätta stressa, för efter dusch och fix skjutsade jag Anna till Vallsta och åkte själv till Bollnäs. 


I Bollnäs ramlade jag in på förfest hos Magda med mest ljusdalingar, sen vidare in till Cielo i stan för att fira att det endast är 150 dagar (152 för oss hehe) kvar till studenten. Där dansade vi på vårat vis, träffade ännu fler ljusdalingar och även bollnäsbor såklart. När de stängde var Statoil det enda rätta och trots att korven var kall så var den så nödvändig. Vid tre rullade vi hem mot Ljusdal igen och kunde konstatera att detta var den roligaste söndagskvällen någonsin. 


Efter tre timmars sömn och i 20 minusgrader kämpade jag mig till skolan medan jag nästan fortfarande sov. När jag kom hem somnade jag direkt i 2h och sen iväg på fotbollsträning där jag knappt heller orkade hålla ögonen öppna. Idag körde vi tävlingar med hela media och musik där vi bland annat skulle bygga en fallskärm för ett ägg. Har frusit hela dagen så när jag kom hem satte jag med en kopp te framför grey's anatomy. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback