festlördag & matchsöndag


I lördags samlades vi tjejer här hemma och lagade kyckling i pitabröd, åt cheesecake med passionsfruktstäcke och gjorde fancy drinkar som strawberry daiquiri och mango slush, mycket gott. Efter det kom några killar och provade halva min garderob, vi spelade piano och dansade i köket. Sen vidare till Yg på 19års-fest, dansade på ett halkigt golv och åkte ganska snabbt vidare ner på järnvägs. Där hann vi dansa och springa runt i en timme innan häng utanför Ergüns som vanligt. Efterfest hos Leon med en salig blandning pojkar till 05 då Pär skjutsade hem oss. 


Sov inte många timmar och ägnade hela söndagen åt att städa, vila och dricka vatten. På kvällen styrde vi mot Iggesund för match mot krogen. Förlust med 4-2, men jag fick i alla fall göra ett mål som verkligen hör till ovanligheterna, och denna gång var det inte ens en nick. 



Måndagen gick ovanligt snabbt, måste vara tack vare fiskpanetterna vi fick till lunch, verkligen den absoluta favorit-skolmaten since forever. Till mellanmål blev det ännu en favorit: mosad banan med fil, solroskärnor och jordnötssmör. Efter det fick jag ett ryck och städade/rensade frysen, städade mitt rum och fick sedan göra av med resten av energin på fotbollsträningen. 


Efter skolan gick jag ner till pace i kylan, med ett stopp på jobbet där jag fick en varm kopp kaffe. Robert bjöd på mat i hans nya lägenhet så nu sitter vi mätta och kollar på tv. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback