Birsta



I torsdags åkte vi till Annas lägenhet och lagade middag och kladdkaka. Efter det åkte vi och bowlade i 2h och jag spöade heela familjen. 


Sov över hos Anna och klev upp tidigt för att ta bussen till Sundsvall. Lyckades dock ta fel buss, så fick åka in till stan igen och sätta mig på Annas jobb och vänta. 


Där hann jag inte sitta och läsa länge, innan jag fick ta blodprov för att ansöka om att bli blodgivare. 


Sen tog jag nästa tåg till Sundsvall och åt köttbullar på Ikea innan shopping. Efter någon timme kom Erica ut och vi fikade, shoppade mer och mötte upp Amanda. 


Tog tåget till hudik igen, åkte bil med Anna till Ljusdal och fick en världsgod gryta till middag. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback