dan före dopparedan

I helgen har jag jobbat, varit på pace, klätt granen och julpyntat här hemma. På söndagsmorgonen åkte jag till Linn för julbrunch med henne, Josse & mikan. Vi åt så mycket vi orkade och passade på att umgås när vi för en gångs skull kunde träffas alla fyra. På måndagskvällen var jag & linnsan bjudna på magasin Järvsö-fest på bergskrogen. Häftigt att mingla runt bland magasin & öl med Linns ansikte på, omslaget som jag & Emrik fotade i höstas. Igår bestod träningen av beep-test, teori, prisutdelning, julgröt och skinkmackor. Idag åkte jag, pappa och Stefan upp till Letsjön och åkte en mil på långfärdsskridkorna, himla fint! Sen lämnade jag julklappar på jobbet och åkte på pace innan en varm dusch och lite julstädning. 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback