solig pluggvecka


I måndags hade jag inga lektioner så då satt jag hemma och pluggade/solade/pluggade i solen/solade i plugget typ. Eldade i kakelugnen, kokade godaste kaffet någonsin, ritade till en skoluppgift och gjorde sallad till middag innan första träningen på gräs på älvvallen. 


På tisdagen satt vi ute och åt glass i solen mellan lektionerna, sen åkte jag och Denise på jobbet och fick kaffe och planerade sommaren. Middag fick jag äta själv mitt i plugget, men på kvällen kom mamma och Anna hem från Polen. 


Onsdagens sovmorgon spenderade jag på pace, sen redovisade vi bilder och snapade bort halva svenskalektionen. Efter middagen åkte jag och kollade på en träningsmatch mellan Tallåsen och Föne (mest för att få träffa mina tjejer igen<33), sen vidare på delsboträning. 


Idag hade vi en mysig redovisning i smågrupp, sen lunch på skolan innan jag tog helg. Handlade och packade innan jag och pappa åkte upp till stugan med ett stopp på hedes nya gulliga café. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback