19



På lördagskvällen var jag beredd att gå och lägga mig tills jag och Hanna tog en sväng till Leon. Där kollade vi på film och åt chips med några, och sen åkte vi in på Ljusdal och skjutsade hem lite folk från krogen. 


Halva söndagen spenderade jag ute i finvädret och halva inomhus med plugg. På kvällen firade vi mig i förskott med grillpremiär och presenter. 


På min födelsedag fixade Anna och jag hjortronssmoothie och amerikanska pannkakor med blåbär till frukost, en bra start på mitt sista tonår. Sen spelade vi kattarsel med Ebba och Robert innan jag satte mig och pluggade igen tills fotbollsträningen. 


Igår cyklade hela klassen iväg till edängne på fotoutflykt. Fotade, åt kycklingsallad, tjenade på kossor och hästar och hade det mysigt. Efter fotbollsträning i solnedgången satt jag uppe och skrev klart mitt nationella-tal som vi hade idag. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback