orientering & fotboll

På tisdagskvällen åkte jag, Anna och pappa upp på kolsvedja på orientering, det var skoj. Igår hade vi först fotbollsträning, sen bastning på borgen och till sist käkade vi tillsammans på torgets pizzeria. Idag var det torsdag igen och det innebär 2 lektioner och slut kl 11. Men lunchen på skolan var så god så vi åt där ändå, sen gick vi på Ica och handlade innan jag fick skjuts av pappa hem. Hemma rostade jag nötter som jag kunde fylla på müslin med och bakade nya energibollar som blev bra mycket godare den här gången. Sedan en lång promenad in i grophamreskogarna där jag nästan gick vilse, en dusch och ansiktsångning + ansiktsmask. Ikväll har jag provtränat i korskrogen och kollat när Zlatan gjorde sitt 50:onde landslagsmål. 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback