mössutprovning, höstmat & rinnig näsa

Igår var det äntligen dags för mössutprovningen som vi har planerat och fixat med ett tag, och det var så skönt/kul/overkligt att äntligen få beställa en fin-fin mössa. Ett studentkomitté-möte på det och sedan snabbt hem, hetslaga rostad blomkål & broccoli, laxschnitzel och ärtkräm med chili (ett recept jag länge varit sugen på att testa, och som passade alldeles perfekt nu när vi har frysen fylld med broccoli samtidigt som jag har börjat älska den grönsaken) och stressa iväg på träning trots feber-varning. Idag har jag också känt mig hängig och rätt förkyld, så efter att ha fotat kottar och färg i vatten på fotolektionen har jag hinkat i mig blåbärste, vilat i soffan och betat av ett par avsnitt grey's anatomy.
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback