lagfest

i fredags hade jag slut på krafter i kroppen så efter skolan köpte jag en påse lösgodis, åkte hem och kröp ner i soffan där jag somnade någon timme medan det stormade ute. sedan var både anna och robert hemma på middag och lagom till idol bjöd anna på gino. halva lördagen städade jag rummet och pysslade med tidningsurklipp. andra halvan stog jag i cafeterian på strömsborg med jennifer och sålde korv medan herrarna vann serien och firade med raketer och skumpa. på kvällen hade vi lagfest hos mickis med vilda charader, massa andra lekar och en hel del dans. dansen fortsatte vi på stadt trots att vi missade jay smith (som vi egentligen inte visste skulle vara där) och jag är så jävla glad över att få vara en del av det här laget. hade en så lyckad och galet bra kväll! idag har jag skrivit engelskatal i flera timmar, kollat efter kläder jag ska beställa, fyndat en blå klänning på moas loppis, tvättat, kollat på parlamentet med farfar, ätit mammas goda köttgryta och paketerat 10kg broccoli. en typisk söndag. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback