festligheter i hudik

Lördagen startade med ett stort rulltårtsbak och en lång skogspromenad tillsammans med mamma. Framåt middagstid mötte jag upp med Linn, Josefine och Matilda på Coop. Sen bar det av till hudik där vi först åt en stark middag på hot chili och sedan kaos-körde till Evelinas lägenhet där vi förfestade en snabbis med dem. Sedan körde vi vilse några gånger innan vi, 17st ljusdalingar, hamnade på en hemmafest där vi knappt kände någon. Vid midnatt åkte jag och Sanna in till stan och letade genom krogarna tills vi hittade hennes pojkvän och alla hans kusiner på hogges.
Idag mötte jag upp josse och promenerade till donken för brunch och mcflurry, sedan gick vi en vända på marknaden och köpte remmar innan vi åkte till Annas lägenhet och fikade nybakta muffins. När jag kom hem lagade jag redig husmanskost: köttbullar, potatis, brunsås, lingonsylt och ärter. Till efterrätt åt vi glass, banan och chokladsås och efter det har jag inte gjort så mycket mer än att konstaterat hur otroligt bra denna helg blev, roligaste på länge!!


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback