på hemmaplan igen



I torsdags hängde jag och Sanna med varandra några timmar, körde runt med moppebilen och hämtade upp Erica och Linus på deras skolor. Sen åkte jag och Erica till friskis&svettis och gymmade och sen hem och kollade på hela Sverige bakar. 


På fredagen lyckades vi matcha varandra helt oplanerat, synd bara att jag måsta hoppa på tåget och åka hem igen. I hudik sprang jag in på h&m och köpte jobbskjorta och fick sedan sällskap av Josefine på bussen till Ljusdal. Gick upp till skolan och pluggade ett par timmar i väntan på min enda lektion och sen skjutsade mamma mig till jobbet. Fick sluta redan vid åtta så då åkte jag hem och slängde mig ner i soffan, och där stannade jag heeela kvällen. 



Idag skulle jag ut och gå, men fastnade direkt på en mysig liten loppis. Så var tvungen att gå hem och hämta pengar och sen tillbaka igen för att köpa mina små fynd. Sen kunde jag ta ett varv runt rångstra och total-stretcha hela min stela kropp.




kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback