jobb, bandy, sundsvall



I fredags började jag på mitt nya jobb, som servitris på pizzerian gamla stan. Ett varannan helg-jobb som jag trivs bra med. När jag hade slutat blev det traditionell glass och chokladsås hos Linn innan natt-bandymatch med ett bra gäng och popcorn. 



Efter lördagens jobb åkte jag till Linus på förfest, körde hela gänget i minibussen till Alice på fest och sedan vidare på stadt en sväng. 



Söndags sysslor var en träff på pizzerian, handling, thailändsk middag och fruktsallad med hela familjen. 


På måndagen hade vi ett par lektioner, sen följde jag med Sanna hem en sväng och innan det blev mörkt hann jag ta en springtur. 



Tisdagen innebar hemmaplugg och skolfoto. Sen köpte jag med mig tacos och åkte till Nore för att överraska farmor på hennes födelsedag. Dock hade vi tagit fel på månad, hehe, men det blev en lyckad middag ändå. På kvällen tog jag och pappa med oss Linn till elljusspåret för nattorientering och det var lika mysigt som förra gången! 


Igår hade jag inga lektioner så då pluggade jag på pappas jobb (med en söt hund) några timmar innan jag tog bussen/tåget till Sundsvall. 



Där mötte jag upp Erica och tog en fika på espresso house och gick på stan en sväng. Sen åkte vi hem, käkade middag, tog en kvällspromenad med Angelica, bakade maränger, kokade chokladsås och gjorde banana split. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback