en rosa gala och en vegetarisk wok


Söndagen i stockåa fortsatte med att fixa på gården och i stugan och på vägen hem stannade vi i Sveg och  käkade tunnbrödsrulle. På måndagen åkte jag och josse ner på köpingen och bokade studentresa(!!), kollade i affärer och fikade. På kvällen kollade vi på cancergalan tsm med Linn, en skål popcorn och flera Marabous. 



Igår tog jag en springtur, lyssnade på podcast och ångade ansiktet. Till middag käkade vi pulled pork och satan vad gott det var. 


Imorse fyllde vi på mitt pacekort så då åkte jag direkt ner och tränade. Sen fick jag lunch och nya sockar hos farmor och farfar. Och efter lite pianospel och livsprat med farfar åkte jag hem och spelade ännu mer. Lagade en tofu-wok under (elr ja bredvid) tända ljus tills mamma och pappa kom hem och har resten av kvällen planerat halloween-utklädnad och städat på badrummet. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback