en bra början på lovet



Häromdagen lånade jag hem blixtrar från media och fotade till gymnasiearbetet och en fotouppgift. 


På kvällen kom Linn, Mikan och Josse över till växthuset och smakade min choklad- & marängpaj samtidigt som vi snackade om allt möjligt i flera timmar. 


I torsdags blev vi bjudna hem till Sanna på födelsedagsmiddag och hade en himla trevlig kväll med fina tjejer. 


Igår startade vårat höstlov och en dag för mig själv hemma var precis vad jag behövde. Hann med att käka bananpannkakor, städa, tvätta, diska, göra granola + energibollar och packa. Sen åkte hela familjen upp till vårat efterlängtade och snötäckta stockåa. 


Idag har vi byggt broar (ja ni kan ju se hur jävla nöjda vi var efteråt), eldat upp massa skräp och fixat en massa med stugan och gården samt grillat korv, bastat, ätit gott och kollat på så mycket bättre. 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback