Birsta



Igår tog jag, Anna och mamma en tripp till Birsta och där det snöade som värst (och då även var som halast) sladdade bilen framför oss ner i diket. Efter några timmar på Ikea kom Erica och gick i affärerna med mig. Hittade äntligen en kappa och en kimono, så nog var jag nöjd när vi sedan käkade julbord på Ikea innan hemfärd. 


Åkte direkt till mikan på förfest med gänget, sen vidare på stadt där vi kunde dansa hur vi ville/shota tillsammans och bara hänga. Sen åkte vi på hemmafest en sväng, men jag åkte hem ganska snabbt för att sova. 



Idag har vi byggt ihop soffbord och fixat i vardagsrummet. Har även spelat piano med Anna och fått påhälsning av farmor och farfar. Nu är jag påväg till Iggesund för första matchen i inomhusserien.  

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback