18års-FEST

På lördagen tog även Erica körkort och körde direkt hit till Ljusdal. Vi överraskade farmor och farfar och åkte sedan och spelade hemmamatch. Vi vann med 7-1 och, hör och häpna, jag gjorde ett nickmål. Så efter det blev jag lagomt glad trots att jag kröp upp för trappan när jag kom hem. Vi fixade oss och strax innan åtta kom Josse, Linn och Sanna Nyberg hit och blåste upp ballonger. Sen kom resten av mina finfina vänner för att fira mina 18år. Vi dansade, kramades, öppnade så himla bra presenter, satt uppe på vindskojan, några bastade mitt i allt, Anton spelade gitarr och Åke och Albin piano och sedan avslutade vi tappra som var kvar efter kl 3 med nattmacka. Åh vad jag älskar allihopa som gjorde min kväll bäst!! ❥❥
Efter några få timmars sömn dukade vi fram frukost och städade hela huset innan Linn och josse åkte och mamma och pappa kom hem. Jag och Erica köpte chips och åkte till farmor och farfar innan hon körde hem till Sundsvall igen. Hela kvällen igår packade jag och bakade chokladbollar och imorse klev jag upp 04. För nu sitter vi, 8 elever från klassen + 3 lärare, på Arlanda och flyger snart till Spanien. 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback