mån-fre

Bloggen kommer verkligen i sista hand numera. Jag har börjat prioritera läxor och skoljobb lite högre, jag lägger ner mycket tid på körkortet (både teorin och körningen), jag försöker att inte spendera all min vakna tid uppkopplad och framför datorn/mobilen, jag kan äntligen träna mer och fullt ut med hela fotleder och ben, jag vill vara ute så mycket som möjligt nu när våren kommit och jag tycker det är så kul att det är vår tur nu, att vi (96:orna) fyller 18 det här året och får fira det flera helger i rad på nya ställen med nya människor varje gång. 


Den här veckan har jag hunnit med rätt mycket. Bl.a. ätit kinabuffé med några från klassen, hjälpt farmor och farfar med lite jobbiga saker, haft vernissage med våra livsmedels-porträtt, spelat in nyhetsprogram, ätit thaimat på pappas jobb, varit ledare på barngruppen, åkt till hudik för att köpa nya byxor, sovit kvar i hudik hos Anna, jobbat hemma nästan hela torsdagen, utsatt granntjejen Linn för den värsta sortens fotografering, pysslat i tvättstugan, sovit/flamsat igenom sista mattelektionen och slutligen haft UL-träff i 5h. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback