AVICII ◢ ◤

I fredags fick vi sportlov så då kollade jag, Towe och Josse på let's dance tillsammans. På natten dog min telefon och begärde återställning, så jag kunde knappt sova pga ångest över att allt skulle försvinna. Så när jag, Josse, Linn och Sanna tog tåget till Stockholm morgonen därpå hade jag bara pappas gamla iPhone 3, därför har jag fått låna alla bilder av dem andra. I Stockholm shoppade och fikade vi på dagen innan vi gick upp till Ronja och Daniellas hotellrum och pustade ut/fixade oss/taggade upp. Sen tog vi tunnelbanan ut till tele2 arena och bänkade oss på läktaren. Men från den stunden vi såg hans namn på skärmen kunde vi inte sitta längre, utan vi hoppade, dansade, grät, skrattade, sjöng, skrek och upplevde en så jävla genombra konsert med grymmaste killen i världen. När kalaset var över hämtade mamma och pappa mig till deras hotell vid friends där jag hes och utpumpad somnade gott. Morgonen därpå åt jag den godaste hotellfrukosten jag vet och övningskörde genom Stockholms stad (!!) för att möta upp tjejerna och åka hem till Ljusdal igen. En väldigt lyckas helg så att säga! 

Efter det låg jag hemma i feber några dagar men trotsade den för att besöka sjukgymnast och åka på halkbana. I torsdags åkte vi upp till stockåa med ett stopp på nya konditoriet i Sveg. Här har vi kört skoter, åkt skidor, suttit ute i vårsolen och joggat i skoterspåret med skoterstövlar.. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback