roadtrip



Igår gjorde jag persikosmoothie till frukost och på kvällen kom sanna som jag saknat. Vi tog med oss jordgubbar och ananas och for ut på roadtrip längs skogsbilvägar, upp på berg och mot solnedgången som vi tappade bort lite. Vi fick se två älgar och världens minsta rävunge alldeles ensam. Sen var vi tvugna att vända på världens smalaste väg pga vägbom, så Sanna fick springa framför och bakom bilen och säga stopp efter ca 20cm, så det tog sin tid men vi klarade det galant! Sanna tog med kameran också, så ni kan ju kolla hennes blogg (sannahld.devote.se) för exklusiva pics. 
Idag efter jobbet slängde jag mig nästan ut i solen där jag låg och läste någon timme. Sen cyklade jag ner på måga för löpträning + backintervaller i sand med laget och det var faktiskt väldigt kul! Att ens kunna träna efter någon vecka med en envis förkylning och hälseneinflammation var en sådan lättnad. Svettig for jag hem till farmor och farfar där de bjöd mig och Anna på bullar och skorpor, farfar virade in sig i filten trots 20 grader och kvällssol, vi spelade piano och kollade på allsången. Imorgon ska jag verkligen ta vara på att jag är ledig och väderleksrapporten ser lovande ut. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback