Fotboll

Träningen igår gick bättre än väntat, hur bra som helst faktiskt. Jag kunde springa, skjuta, passa, göra allt som vanligt (med högern då, så fort jag ens nuddade bollen med vänstern skrek jag rakt ut.. menmen, det kommer). Det kanske låter som en självklar sak att jag, efter 2 månader med stukad fot + hälseneinflammation, kan spela fotboll igen. Men alltså den lättnad jag känner nu är så enorm och så befriande, ni anar inte. 
Idag har jag gått i skolan och njutit av min träningsvärk, och det ska jag fortsätta göra ikväll när jag ska ta ett djupdyk i mitt plugg (eventuellt ett svandyk från balkongen också) för att hålla motivationen uppe. 


Längtar så efter att få snöra på mig mina fotbollsskor och springa ut på gräsplanen i sommar

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback