bara resten kvar

Vi förlorade matchen i söndags, men det gick ändå bättre än väntat att spela. Nu vill jag bara fortsätta spela tills jag dör. I måndags gjorde jag klart det litteraturhistoriska arbetet vi haft i månader och redovisade det idag. Så skönt. Dock insåg jag att jag har mycket annat kvar att göra när pappa frågade om jag "kunde ta det chill nu". Så det får vänta till helgen, chillet alltså. Tur iaf att jag går media och faktiskt är intresserad av de läxor vi har där. Idag har jag gått och trott att det är torsdag så gång på gång har folk förstört min snart-är-det-helg-känsla. Vi önskade även Anton och Jonas trevlig resa till Marocko fast jag mer än jättegärna hade tagit deras plats. Istället kröp jag nästan hem från bussen med ultraträningsvärk dag 2 och somnade i soffan tills det var mat. 



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback