sista skolveckan


Efter lördagens jobb behövde jag lite frisk luft så under stjärnklar himmel med lagom bitande kyla sprang jag runt rångstra och såg två stjärnfall på rad. På söndagen målade jag en tavelram innan jobb. 


Innan middagsruschen gick jag och köpte hamburgare som vi stekte på restaurangen och sen fick jag sluta vid 17 för att åka iväg till Iggesund och spela sista matchen innan jul. Förlust mot njutånger, men jävlar vilket tempo vi hade och vad bra vi ändå spelade. 


I måndags startade jag och Anna sista skolveckan innan jul med chiagröt och massa jordnötssmör.  Sen filmade vi historiaarbetet mest hela dagen och när jag kom hem beställde jag jul- & nyårsklänning och åkte på fotbollsträning. 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback