jullov



Hela skolveckan har gått snabbt med få lektioner och inlämning av det sista. Har ätit mycket chiagröt och Janssons bröd. I torsdags hälsade jag på farmor och farfar och sen jobbade jag på lärarnas julfest hela kvällen. 


I fredags fick vi julbrunch innan julshow och paketbyte, sen gick vi på jullov! Hela kvällen ägnade jag åt att slå in julklappar och pynta mitt rum. 



Hela helgen har jag, Anna och mamma bakat, städat, pysslat och fixat inför jul. Vi har även käkat kinamat och en hel del risgrynsgröt och vörtbröd, varit på pace, kollat flera avsnitt av torpederna och fotat saker de har stickat. 



Idag vaknade jag till att det snöade för fullt, så efter att ha kollat ikapp julkalendern så gick jag ut och skottade. Har inte gjort så mycket mer, men nu ska jag gå över till Albin en sväng.  

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback