mest mat



I tisdags satte vi dit serieledarna Mohed med 3-1 och spelade kanske våran bästa match någonsin, sjukt kul! I onsdags hade jag sovmorgon till 13 så då fixade jag och Anna äggröra och bacon till frukost. Och igår slutade vi 11 så då lagade jag, Linn och Josse finlunch tillsammans. Till middag gjorde jag pasta med köttbullar i tomatsås innan träning. 


Idag lyssnade vi på en politisk debatt i aulan, hade rolig idrott och fick snittar och bubbel i matsalen. Efter det åkte jag ner på biblioteket och lånade lite bakböcker och tidningar, på Coop och storhandlade och sen köpte jag och mamma med en parma-pizza från hemmavid. Ikväll är det fortfarande bara jag och mamma och vi ska nog baka och kolla på film, fin fredag! 




kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback