fin stockåhelg



I helgen var vi upp till stugan igen och det var nog den finaste helgen iaf denna vinter. Det var så jävla fint väder, mycket snö och lagom varmt. Vi åkte jättemycket skidor både högt uppe på fjällplatån och längs skoterspåret, gräddade våfflor på fjället och njöt av den varma solen. I stugan lagade vi som vanligt god mat, jag pluggade körkort hela tiden och jag och Anna flätade varandras hår framför en film. 
I måndags tränade jag fotboll och igår var jag på pace på morgonen. Imorse åt jag massa frukt och äggröra på rostad lingongrova och nu sitter vi på skolan och pysslar med vårat kakpaket. Vi har inte så många lektioner vi behöver vara på denna vecka, så det blir korta sköna dagar. 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback