18årsferre I Sundsvall

Den här veckan har vi inte heller haft så många lektioner, men jag har stressat som fan ändå med att packa tre olika väskor till tre olika ställen i världen (Sundsvall, Stockåa, London). Samt haft körlektion, cyklat till första uteträningen (så jävla underbart och med 17st på träningen blev det ännu ännu bättre!), varit hos sjukgymnasten i Järvsö och fått nya sulor, fixat presenter till Erica och bokat alla resor hit och dit. Igår tog jag bussen till Sundsvall och vi for direkt till Hanna och klädde oss i 20-talskläder då temat var cocktailparty med inslag av the great gatsby. Sen tröck vi in oss i Hannas bil och åkte ut till lokalen där vi åt paj och gav presenter till födelsedagsbarnen innan resten kom. Det blev en kul kväll med mycket nytt folk, såklart, och äntligen fick jag träffa min Erica ju. Jag klarade ändå av att gå i klackskorna ett tag, sen åkte conversen på igen. När vi kom hem doppade vi hårdbröd i te och la oss alla tre i ericas föräldrars säng. Jag har sammanlagt sovit kanske 4-5h så det ska bli skönt att åka tåg till Östersund nu, och sen bil med moster, kusinerna och kusinbarnet till stockåa där familjen redan är för att fira påsk. 




kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback