sista september

En måndag som gick snabbt och smidigt, med mycket gjort. Hade historiaprov och en nervös mattelektion, Linn kröp in i mitt skåp och vi fick ha namnskyltar på våran vikaries första lektion. Efter skolan svängde jag in på coop och handlade till middagen då jag lagade rårakor i våffeljärnet (inte pölsa som josefine påstår att jag sagt..). Så fort jag fått i mig det åkte jag upp på träningen som var himla kul och jobbig då vi spelade match med herrarna och hade ett sjukt bolltempo hela träningen lång. Hade tänkt köra styrka efteråt, som blivit en rutin innan varje dusch, men kände att jag inte riktigt orkade med det ikväll.. Så istället åt jag kvarg med blåbär och skit och parade ihop hundratals strumpor med mamma framför tv:n. 
 
  
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback