september

Och så har jag börjat blogga igen. Nu när jag återfått någorlunda rutiner i vardagen så ska det väl ändå funka. 
 
Den här veckan har varit ganska usel. Skolan har satt igång på riktigt och det är frågan om jag orkar med ännu en lång, olidlig termin fylld av stress. Stress och ångest. 
Min kropp har varit halvdan med 1 skadat knä, 1 svullet öga, 1 lårkaka, 1 armkaka, 1 ond rygg och 1 tungt huvud. De senaste dagarna har jag haft sådan minimal ork och matlust, något mamma kallade en svacka, så jag har mest legat i sängen med nedragna rullgardiner, tända ljus och en och annan film (även chuck såklart). 
Men även denna vecka har haft sina ljusa stunder. Som hälsodagen på skolan då vi fick lära oss yoga och handmassage, mediaarbetet vi har just nu, filmjölkslimpa ijag bakade nnan träningen med mitt härliga lag och när vi åkte till vintergatan och lämnade en låda med feel good-prylar till vår gamla lärare som har det tufft just nu. Nu ser jag fram emot en mysig helg med mina tjejer. 
 
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback