24 oktober

Blev alldeles lycklig när linn, mikan och josse kom hem till mig i tisdagskväll, för jag visste att det skulle bli den roligaste kvällen på veckan. Och det blev det. Vi kröp upp i sängen och pratade, skrattade, åt cheesecake, körde musiktävling och övade våra cirkuskonster på golvet. Linn stannade över natten så att vi tillsammans kunde dricka natt-te, skratta oss till sömns och ta vara på sovmorgonen med en redig frukost. Igår piffade vi våra telefoner med diamanter och pluggade hela kvällen samtidigt som jag snapchattade med erica den jäveln som åker till Spanien idag.. Fick mig också en underlig syn av Robert som desperat försökte live-streama en fotbollsmatch i garderoben. Denna dag startade jag med gröt, loka, en avokadomacka och ett spanskaprov. 

  

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback