20 oktober

Igår klev jag upp i tid och var ute och sprang och tränade styrka på gräsmattan innan frukost, finns inget skönare sätt att starta dagen än med träning. Senare åkte jag upp på borgen och städade undan efter säsongen med laget och så fick vi dela på all glass och Loka som fanns kvar. På kvällen vankades jobb i garderoben på slotte med mikan, Alice och Maja. När vi var klara mötte jag och mikan upp killarna och gick hem till Oscar ett tag innan jag åkte hem och somnade till en film. Imorse lurade mamma ut mig på en promenad runt onsängssjön, men vi kom inte riktigt runt eftersom vi trampade ner i vattenhål och lera och blev genomblöta ganska fort. Nu har jag suttit i timmar och sorterat och redigerat bilder, så ikväll kommer konfirmstionsbilderna (efter bara 2 månader..) så stay tuned!




kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback