catching fire

Numer kommer helgkänslorna inte före klockan tre på fredagar pga mitt schema, men då smäller det till rejält. Igår hann jag inte mer än hem och duscha innan jag åkte till Linn och lagade en underlig maträtt vid namn "jävla olle" (det tackar jag mina två största idoler för). Kanske lite överladdade åkte vi ner på bion, laddade upp med popcorn, milka och vindruvor och såg hunger games - catching fire. Och eftersom jag inte hade sett första filmen hade jag därmed inga förhoppningar heller så jag överväldigas något enormt av hur jävla bra den var och hur jävla ännu bättre soundtracket (som jag både somnade och vaknade till) var. Gode Gud vad glad jag är att min finfina vän Linn drog med mig dit!! love her. 

  



kommentarer
Postat av: L I N N

jääävla olle vad jag älskar dig tokfia!!!

2013-11-23 @ 11:28:21
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback