28 november

Igår jävlades vi med Håkan som verkar tro att vi går i lågstadiet och jag fick än en gång sitta bredvid och kolla på idrotten. Denna gång i sällskap av Jonas. Men nu har jag slopat kryckorna och börjat köra balansövningar. Körde även ett rejält pass mage, armar och rygg igårkväll och den lilla träningsvärk jag fick idag var så efterlängtad. Idag vaknade jag till snö (som såklart smälte bort under dagen). Och annars har vi hunnit spela in 3 kortfilmer, lärt oss mer kamerainställningar, byggt upp en tillfällig studio och fotat massa ballonger. När jag kom hem hade jag tänkt laga mat, men Robert tog över köket och bjöd på jättegod kyckling. Nu tänkte jag försöka plugga undan lite småsaker och packa tills imorgon, för då åker jag till Anna i hudik över natten och julbakar.  
  



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback