valborg

Igår gick vi bara till lunch, sen åkte jag och handlade till pizzan jag lagade när jag kom hem. Sanna Nyberg kom och åt, sen fixade vi oss lite för segt och åkte till Linn med tjejerna. Åt cheesecake och drack jordgubbschampange där innan vi cyklade vidare till Pär som fyllde år. Hade en mycket fin kväll där med dans, skratt, styrkelyft och bra vänner. Sen cyklade vi in på Ljusdal en sväng och åkte longboard i bara strumpor som blev svarta innan typ alla åkte hem till sig. Jag och Sanna var halvt ihjälfrusna när vi la oss i sängen vid fyra nångång och hackade tänder. Vaknade mitt på denna dag, åt frukost och spelade kort innan hon åkte hem nyss. Vet inte vad jag ska göra av denna dag, måste väl plugga. Och så har jag lovat att leka krig med Gabriel 7 år. Fint.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback