bra helg

I lördags hjälpte jag mamma i växthuset och snickrade ihop små skyltar till tomatplantorna. Sen tog jag moppen ner på nore där det var mycket folk och vi spelade volleyboll, tände en eld och bara umgicks. Sen tolkade mikan med sin cykel bakom mig och Maria på våra moppar ner till Oskar där vi såg slutet av Eurovision med grabbarna. Igår hade vi match på hemmaplan i stekande sol mitt på dagen, så då och då fick vi doppa huvudet i en hink kallvatten. Men bra gick det och vi vann med 2-1! Sen cyklade jag hem med mamma, duschade, åt och sen var det bara att åka tillbaka till tallåsen igen för att tillsammans med Helen stå i cafeterian under herrarnas match. När jag tillslut kom hem var jag så trött och slut i kroppen (likaså idag) och städade rummet, åt mammas goda focaccia, manikyrade och såg ett avsnitt desperate housewives. Idag har jag också varit helt slut, men som tur var lyckas vi alltid skratta på de sista lektionerna så dagen gick fort ändå. När vi slutat åkte jag ner och bokade klipp- och slingtid, är så spänd på resultatet.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback