24 maj

Dagarna går så fort nu och snart är det fan sommarlov. Tyvärr har jag mycket kvar på min samhälle så jag vill nästan gå längre. Fast nej, vem försöker jag lura?
Dessa två dagar har jag lagat mycket mat, ätit goda frukostar, vine'at en hel lunch, slingat och klippt håret (har inte bestämt mig än om jag är nöjd, men det känns rätt bra). Igår hade vi världens skönaste fotbollsträning och när den var slut stannade jag kvar och körde lite styrka och stretchade ordentligt på gräsmattan. Idag promenerade jag och Linn ner på köpingen och gjorde en enkät, sen bjöd media på grillbuffé på pärlan. Så sjukt gott och somrigt! Mätta och glada spelade vi fotboll och volleyboll på idrotten tills regnet kom och vi gick in och körde spökboll. På hemvägen svängde jag in och tjenade på farmor och farfar och nu ska jag städa mitt stökiga rum så att Erica inte får en chock när hon kommer om en timme. Denna helg kommer bli så bäst, med saknade systra mi ♡

 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback