Gotland

Har egentligen haft många tillfällen att blogga men jag har inte p-a-l-l-a-t.

Hursom. Nu sitter vi åter i bilen men denna gång påväg hem. Denna veka med familjen (minus Robert som var hemma och jobbade) har varit mycket mycket fin. Vi har bott i en stuga utanför visby och bl.a. lyssnat på Adolf Fredriks gosskör (som sjöng euphoria tsm med loreen på esc), cyklat många mil, kollat utanför lummelundagrottan (mamma hade ingen vidare lust att gå in..), spelat volleyboll och fotboll, åkt ut på Fårö, badat i havet, spanat in raukar, köpt varsitt läderarmband, plockat vallmo, skådat äkta tåbira (ölflaska formad som en fot), ätit godaste visbyglassen, plockat smultron, kikat i affärer, ätit mycket god mat, promenerat längs kullerstensgator i hela stan och sett en hel del fint. Och jag har bestämt mig att i Visby, där ska jag bo åtminstone någon gång i mitt liv.



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback