10 juni

I förrgår kom mikan hit på äventyr i ko/fårhagen. Vi muade och bäade ihop med djuren tills Sanna Nyberg kom. Då tog vi fram glass, frukt och godis och kollade på en typisk amerikansk high school-film. Spelade lite kort också innan de åkte hem och jag kollade på chuck. Igår grillade vi jättemycket gott på altanen till lunch och spelade lite volleyboll. På kvällen fixade jag middag till min sjuka bror, sen övningskörde jag och pappa upp till tallåsen och tränade skott. efter någon timme sprang jag hem och åkte iväg till mikan med mina systrar. Där gick vi en mycket god glass, planerade inför malta, spelade in vine's och taggade till jullovet med jullåtar och twitterspam. Sen tolkade linn hem med cykeln efter min moppe, så kul. Idag har jag ätit bananpannkakor till frukost och kollat på dåliga serier på tv:n.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback