stressig vecka

Denna otroligt långa vecka har jag i princip bara jobbat. Hela dagarna. Varannan dag har jag tvingats kliva upp innan 06, och varannan dag har inte hunnit mer än hem innan jag åkt på träning, duschat och sedan kollat fotbolls-EM. I måndagskväll kom fina mikan hit och lagade sjukt god mat med mig, Robert och Martin. Sen bakade vi historiens snabbaste och godaste kladdkaksmuffins enligt eget recept, spelade in vines på min bakgård, fick igång vår gamla 740 och fångade en fjäril. Sen skjutsade jag och Robert hem henne och cruisade runt i natten till skön musik. På tisdagen var vi bjudna över till grannarna på grillning. Jag fick agera lekledare åt barnen, en varsin häst klev på min och Williams fot och så myste vi på altanen med varm oboy och nyplockade jordgubbar. På onsdagen kom min vän Linn på att vi skulle springa och sedan mötas på Nore för ett dopp, men jag var så slut efter jobbet så jag cyklade ner istället. Resten av mina lediga timmar har jag fyndat på loppisar, gått runt i min übersköna jumpsuit från malta med håret i slarviga knutar och kollat på så jävla mycket chuck. Och ätit för mycket godis och kakor. Fy. 
Just nu sitter jag på en fullsatt buss till hudik där jag ska möta upp Jjosse, Sanna och Mikan och gå på hudikkalaset som jag hoppade igår pga min sjukliga trötthet efter veckors sömnlöshet. Ändring på det. Ska sova som fan, sluta stressa, få till min träning på riktigt och bli frisk, för my life is a mess nu. 
 
   
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback