toppenhelg

igår tog jag och pappa varsin skoter upp till kajevall där ljusdals motor var och visade skotrar. det var väldigt mycket folk, strålande sol och längesen jag var där sist. efter varm choklad och bulle åkte vi vidare uppåt en bra bit genom skogar, myrar och sjöar och lekte runt lite. på kvällen kom grannarna över på jättegod middag och efterrätt, vi spelade tre stycken på ett piano och hade trevligt innan jag åkte ner och jobbade i garderoben på slotteteatern med linn och mikan. kändes inte alls skönt att vara tillbaka i skolan på helgen. när teatern var slut och jag åkt hem kom några vänner över en stund och kollade på film med massa gott. idag tog jag och albin en skotertur runt föne, över slalombacken i vallåsen, genom ygsbo, mågamon och till kojan nere vid sjön där vi blev bjudna på kolbulle av robert, stina och isak. när jag kom hem kom josefine och linn och vi tog en kort promenad, babblade och fikade innan vi kollade på en film som vi hade som skolarbete och skedade i min säng. ikväll har jag kollat på favoritprogrammet så ska det låta med mamma och pappa, spelat lite gitarr och ska lägga mig i jävligt bra tid. men först kolla lite serier.

 

 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback