glad så in i helvete

idag mår jag bra, jävligt bra.
startade dagen med en himla god blåbärsdavosgröt toppad med müsli, banan och kokos. hade sedan världens chilldag på skolan som började med olika sällskapsspel och chokladbollar. sen gick vi ut i vårsolen och kastade stövel och bytte plats på en planka utan att nudda backen mitt på skolgården. jag lyckades vinna alla spel och tävlingar med olika lag varje omgång vilket gav mig en fet godispåse som jag delade med fina klasskompisar. mådde så jävla fint när vi satt ute på trappan med sol i ögonen och torr asfalt runt om oss, känner att våren kan få komma fort nu. efter lunch kollade vi på höghammargymnasiets grease-liknande teater och där satt jag och Linn på andra raden och garvade som vanligt. vi fick även sluta tidigare så då skyndade jag mig hem och hoppade i springskorna och stack ut en runda medan solen fortfarande var uppe. när jag kom hem åt vi couscous, sallad och grillad kyckling, sen plingade anna-lena och sivert på dörren så då fick vi kaffe och bulle efter maten. ikväll har jag fixat lite med foton på rummet och vilat på sängen med fin musik. kan inte minnas senast jag hade en sån här bra dag. vill typ springa runt och krama alla, skämma ut mig totalt och bara skratta skratta skratta.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback