Sundsvall

När jag anlände till Sundsvall åkte vi direkt in till stan och hittade lite julklappar och två tröjor var på myrornas. Efter ett par timmar åkte vi hem och kollade på film, käkade hemmakväll-godis och testade ericas monsterklackar som gjorde mig typ dubbelt så lång som henne. Imorse hämtade Sanna och Linus oss med moppebilen och vi åkte hela vägen till birsta i bakluckan. Jag lyckades hitta några julklappar till (så nu är jag nästan klar!!) och lite smått till mig själv, men inga jävla nyårskläder. Sen var det dags att lämna min älskling och sätta sig på bussen där jag som tur var fick sällskap av Sanna. Väl hemma satt hela familjen bänkade med apelsin&pepparkaks-cheesecake framför så ska det låta som inte alls var samma sak utan Peter Settman som programledare, Hellenius hörna med världens bästa Pia Sundhage som gäst och solsidan. 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback