träningsmatch

Igår kröp träningsvärken och sötsuget fram mitt på dagen så jag och linn köpte varsin glass. Slutade tidigare så jag hann kolla lite chuck och göra sallad med robert innan min första grusfotbollsträning för i år. Det var förvånansvärt kul, dock blev träningsvärken bara värre så idag var ingen skön dag. Det blåste mycket och jag hade ont imagen, men vi fotade i studion, kollade på en dansföreställning och fikade så det var kul ändå. När vi slutade hämtade Robert mig och jag hann knappt äta på roberts fina dukning innan jag åkte till färilaparken och spelade träningsmatch mot krogen. Sjukt kul med årets första match (trots grus och blåst) som vi vann med 2-1! Men nu har mina ben helt kollapsat. Fick mitt livs första sendrag i vaden som nu är stenhård och jag kan ej gå. Menmen, imorgon blir det vilodag.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback